جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد  " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب در صنعت هتلداری ، گردشگری ، بُوم گردی ، تجهیزات ، راه اندازی ، تأمین نیروی انسانی ، آموزش نیرو ، ارزیاب کد 100-10442 (خدمات و تجهیزات)، کارشناس خُبره کد737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

خصوصیات یک اتاق دارنمونه

 

ü  باید بهداشت فردی را رعایت کند.

ü  وضع ظاهریش متناسب با قوانین هتل باشد.

ü  باید در مواقع کار سکوت را رعایت کند.

ü  باید وفادار به میهمان و هتل محل کارش باشد.

ü  درهنگام دستور مدیرارشد و یا درخواستهای میهمانان عکس العمل سریع داشته باشد.

ü  هیچگاه با میهمان بیش از حدلازم صمیمی نشود.

ü  احساسات بیشتر از حد اتاقدار ( مثبت یا منفی )  میهمان را ناراحت می کند.

ü  اعتماد میهمانان و مدیران را جلب کند.

ü  مشکلاتش را بیرون از هتل گذاشته و سپس وارد هتل شود.

ü  در مواقع اضطراری و در هنگام شلوغی هتل سعی بر ایجاد آرامش نماید.

ü  همیشه آمادگی کامل برای انجام کار در هتل به لحاظ روحی و جسمی را داشته باشد.

ü  از کارش لذت ببرد زیرا کاری که با علاقه انجام شود نتیجه مطلوب تری خواهد داشت.

ü  از شوخ تبعی برای کاهش مشکلات روزمره و ایجاد آرامش در محیط کاراستفاده نماید.

ü  در پیشنهاد برای فروش ( البته نه درحدزیاده روی) کوشا باشد.

ü  همیشه لبخند واقعی بر لب داشته ، زیرا لبخند غیر واقعی باعث جلب انسان نمی شود.( لبخند جزیی از یونیفرم کل پرسنل هتل می باشد )

ü  از ایجاد حوادث برای همکاران و میهمانان جلوگیری کند.

ü  از اسراف و هدردادن مواد مصرفی حذر کند .

ü  در هیچ موردی با میهمان بحث نکند.

ü  متواضع باشد.

ü   بداند که به میهمان لطف نمی کند ، بلکه میهمان به او لطف می کند!

ü   بداند که اگر میهمان شکایت نمی کند دلیل بر رضایت او نیست!

ü   بداند که اگر میهمان را مورد آزار قرار دهد دیگر او را نخواهد دید!

ü   همیشه مشتاق یادگیری و نیز آموزش باشد.

ü   همیشه مصمم به بهسازی آینده برای خودش و هتل باشد.

ü   مشکلات روزمره را با مدیرانش درمیان بگذارد.

ü   پیشنهادات سازنده خود را که در طول کار بدست آورده ، به مدیران بالاتر گزارش دهد.

ü   همیشه بی حوصلگی را از خود دور نموده و دیدگاه مثبت و خوش بینانه داشته باشد.