جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد  " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب در صنعت هتلداری ، گردشگری ، بُوم گردی ، تجهیزات ، راه اندازی ، تأمین نیروی انسانی ، آموزش نیرو ، ارزیاب کد 100-10442 (خدمات و تجهیزات)، کارشناس خُبره کد737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

اولین و بهترین برخورد ، احترام و رفتار خوب است.

از محل مجادله دور شوید.

نفس عمیق بکشید.

قدم بزنید.

تکنیک طلایی که بسیار موثر می باشد :

به رفتار و کار افراد اعتراض کنید نه به خود افراد.

بعد از آرامش از طرف مقابل دلیل بخواهید :

ممکن است یا قانع شوید یا وی به اشتباه خود پی ببرد.

به هیچ وجه از روی عصبانیت حرفی نزنید و تصمیمی نگیرید :

کاری کنید که بین عمل او و رفتار شما فاصله بیاندازد.

تا عدد 30 بشمارید با این کار بین خشم و تصمیم فاصله بیاندازید.

ابتدا به مشکل و سپس به راه حل آن فکر کنید نه به نقش آن فرد در آن مشکل :

این مساله باعث عصبانیت بیشتر ما و انجام رفتار ناشایست می شود.

جـان راکـفلر

"به کارمندی فرصت شغلی می دهم که بیشتر از هر توانایی و مهارت دیگری ،با مردم کنار آمدن را بداند."

جواد ذبـیحی راد

مُـشاور ، مُـدرس ، کارشـناس ، ارزیـاب