جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد  " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب در صنعت هتلداری ، گردشگری ، بُوم گردی ، تجهیزات ، راه اندازی ، تأمین نیروی انسانی ، آموزش نیرو ، ارزیاب کد 100-10442 (خدمات و تجهیزات)، کارشناس خُبره کد737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

اگر شما تا به حال فقط به عنوان یک میهمان ، صنعت هتلداری را دیده اید، شاید مطلع نباشید که چند شغل در همان هتل وجود دارد و چند نفردر حال کار هستند.

در صنعت هتلداری، هتلها فقط پذیرشگر و خانه دار استخدام نمیکنند، بلکه طیف بسیار گسترده ای از کارمندان در حال انجام وظیفه در نقطه به نقطه هتلها هستند که شاید از چشمها پنهان باشند. جهت مدیریت تمامی فرآیند ها در یک هتل ، نیاز به وجود تیمی از افراد دلسوز ، با مهارت و تخصصهای فراوان میباشد.

"هتل با هدف خدمات میهمانوازی، میتواند فرصتهای شغلی بهتر و بستری به مراتب مساعد تر را برای پیشرفت حرفه ای شما فراهم آورد." 

"در هر جایگاهی و در هر زمانی که شما کار خود را در هتل شروع کنید، مدیریت بایستی تمام سعی خود را بنماید تا شما پیشرفت کنید و خود را موفق بدانید!"

 

 

 

 

مدیریت هتل بایستی معتقد به مکتب فکری “ مراقب همکارانمان باشیم ، آنها مراقب میهمانانمان خواهند بود!" باشد. این بدان معناست که نیازهای مالی، آموزشی  و انگیزشی همکاران را در الویت برنامه ها قرار داده تا آنها بتوانند با تمام قوا و حسن نیت مراقب میهمانان باشند، سرویسی فراتر از انتظار ایشان ارائه دهند و در پاسخگویی به نیاز های میهمانان کم نگذارند!

       "رزومه  شما ممکن است  تنها فرصت شما برای ایجاد تاثیر مثبت  باشد.

 


"ایجاد یک حس و فضای خیلی صمیمی و گرم، جایی که میهمانان و همکاران در آن احساس تعلق کنند ، هدف اصلی مدیریت هتل ها بایستی باشد."

"وجود فرهنگ کار گروهی ، احترام ، صمیمیت و حرفه ای گری از پایه ای ترین سنگ بنا های مدیریتی درهتل ها بایستی باشد."


تمامی همکاران که درهتل مشغول بکارمیشوند همانند عضوی از خانواده بشمار میروند و هدف مدیریت بایستی ایجاد محیط کاری همچون یک خانواده باشد، که تمامی همکاران با همان احساس ، آرامش همبستگی  و کارگروهی بتوانند به میهمانان سرویس دهند. این باعث خواهد شد تا میهمانان به جای اینکه تصور کنند وارد یک هتل صنعتی و بزرگ شده اند، کاملاً حس کنند که تمامی خدمات توسط یک خانواده صمیمی و مهربان به آنها ارائه میشود. 


شما یک کارمند، حتی یک همکار نیستید! شما عضوی از خانواده هتل هستید.

به زبان ساده یک عضو خانواده ، فردی است سخت کوش که کارهای بزرگ انجام می دهد و با تمام وجود متعهد است که همیشه عالی ترین نتایج  را چه در زندگی شخصی  و چه در هتل کسب  کند.

از همه مهم تر اینکه:

"میهمان نوازی، مهربانی ، سرویس عالی به میهمانان در خون هر عضو خانواده هتل درگردش است."