جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد  " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب در صنعت هتلداری ، گردشگری ، بُوم گردی ، تجهیزات ، راه اندازی ، تأمین نیروی انسانی ، آموزش نیرو ، ارزیاب کد 100-10442 (خدمات و تجهیزات)، کارشناس خُبره کد737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

باسلام و احترام ؛

  • صندوقدار صورت حساب را از سیستم کامپیوتر اخذ و با اسناد موجود بررسی و کنترل مینماید. باسلام و احترام ؛
  • کلیه ی عملکرد مالی میهمان در صورتحساب خلاصه گردیده است.
  • عدم کنترل مناسب صورتحساب ها باعث می گردد که در روز آخر امکان اشتباه و نا رضایتی دوطرفه به وجود آید.

جوادذبیحی راد

هتلداری / گردشگری / بوم گردی

مدرس / مشاور / کارشناس / ارزیاب

09151155029

 

باسلام و احترام ؛

  • از وظایف مهم و اساسی صندوقدار کنترل و بررسی صورتحساب های میهمانان مُقیم یا درحال چک اوت می باشد.

جوادذبیحی راد

هتلداری / گردشگری / بوم گردی

مدرس / مشاور / کارشناس / ارزیاب

09151155029

باسلام و احترام ؛

  • میهمان در بَدو ورود به هتل مراجعه به فرآنت آفیس می نماید.
  • میهمان مذاکره با واحد رسپشن و مشخص شدن اتاق و هزینه ی اقامت را انجام می دهد.
  • فُرم پیش دریافت سه نسخه ای توسط رسپشن با مبلغ معین تکمیل و برای پرداخت تحویل میهمان مینماید.
  • میهمان فُرم مربوطه را به همراه مبلغ یادداشت شده به صندوقدار تحویل می دهد.
  • صندوقدار پس از اخذ مبلغ و ثبت ، فرم مربوطه را تأئید و دو نسخه ی آن را به میهمان ارائه مینماید.
  • یک نسخه نزد صندوقدار می ماند.
  • میهمان یک نسخه را به رسپشن تحویل می دهد.
  • میهمان یک نسخه را به عنوان رسید نزد خود نگه می دارد.

جوادذبیحی راد

هتلداری / گردشگری / بوم گردی

مدرس / مشاور  /  کارشناس / ارزیاب

09151155029

 

باسلام و احترام ؛

OBTAINING PREPAYMENTS

  • یکی از وظایف اصلی واحد صندوق ، اخذ پیش دریافت از میهمان می باشد.
  • اخذ پیش دریافت به نوعی دربسیاری ازکشورها منسوخ و به عنوان توهین به کرامت انسانی تلقی ومخالفانی دارد.
  • در ایران مدیران و صاحبان هتل بیشتر میل به دریافت مبلغی از میهمان در ابتدای ورود به هتل را دارند.
  • این مسئله به دلیل عدم اعتماد به دیگران می باشد.

جوادذبیحی راد

هتلداری  /  گردشگری / بوم گردی

مدرس / مشاور / کارشناس / ارزیاب

09151155029

 

باسلام و احترام ؛

  • اخذ پیش دریافت ها. 
  • کنترل و بررسی صورت حساب های میهمان .         
  • پرداخت کلیه مساعده ها مطابق مبلغ اعلامی از طرف امورمالی .
  • نگهداری از مدارک میهمان .  
  • نگهداری کلیه کلیدهای یدک . 
  • انجام کلیه تبادل پول ها ، ارزهای خارجی یا صرافی .

جوادذبیحی راد

هتلداری  /  گردشگری / بوم گردی

مدرس / مشاور / کارشناس / ارزیاب

09151155029

 

 

باسلام و احترام ؛

  • یکی ازبخش های مهم وحیاتی درهتل می باشد
  • درچارت سازمانی و زمینه های فعالیتی دربخش فرانت آفیس قرارگرفته است.
  • ماهیت اصلی آن به امورمالی وحسابداری بازمی گردد.
  • فردیکه در این بخش فعالیت می نماید Cashier نام دارد.
  • بایستی از لحاظ امانت داری و وفاداری به طور کامل مورد اطمینان باشد.

جوادذبیحی راد

هتلداری  /  گردشگری / بوم گردی

مدرس / مشاور / کارشناس / ارزیاب

09151155029

 

 

باسلام و احترام ؛

Luggage Man

Elevator Man

Door Man

Park Man

Bell Man

Valet

  • ارائه ی خدمات این واحد جزء خدمات تکمیلی است .
  • ضعف در آن می تواند آسیب جدی به بحث رضایت مشتری وارد نماید.  

"ما نیز باید برآن باشیم تا این واحد را که واحدی است مکمل ، تأسیس و ایجاد نماییم."

جوادذبیحی راد

هتلداری  /  گردشگری / بوم گردی

مدرس / مشاور / کارشناس / ارزیاب

09151155029

 

باسلام و احترام ؛

تُورسرویس ؛ Tour Service

  • مربوط به گشت ، گردش و تهیه ی بلیط .

 پُست سرویس ؛ Post Service

  • مکاتبات اداری .

بل سرویس ؛ Bell Service 

  • راهنمای میهمان به اتاق .
  • حمل چمدان .
  • انجام تشریفات وُرود.
  • پارک ماشین .
  • حمل و نقل آسانسور.
  • انجام امور متفرقه ی فرانت دِسک می باشد.

 "(Bell Serviceتحت سرپرستی فردی به نام (Bell Captainاست."

جوادذبیحی راد

هتلداری  /  گردشگری / بوم گردی

مدرس / مشاور / کارشناس / ارزیاب

09151155029

 

باسلام و احترام ؛

1) تُورسرویس

2) پُست سرویس

3) بِل سرویس :

جوادذبیحی راد

هتلداری  /  گردشگری / بوم گردی

مدرس / مشاور  /  کارشناس / ارزیاب

09151155029

 

 

باسلام و احترام ؛

  • واحد کانسریج  Concierge  یا خدمات ویژه می باشد.
  • موظف به انجام امور متفرقه میهمان در زمان اسکان در هتل می باشد.
  • هدف از انجام این امور ، ایجاد رضایتمندی بیشتر برای میهمان می باشد.
  • خدمات ویژه یکی از مهمترین واحدهای خدماتی در هتل ها محسوب می گردد.
  • میهمان در زمان مراجعه به هتل به دلیل اینکه هزینه می نماید خواستار انجام کلیه امور اسکان خود می باشد.
  • صاحبان و مدیران هتل برآن شدن تا واحدی را به جهت ارائه ی تکمیلی خدمات به میهمان تأسیس و به کار گیرند.

جوادذبیحی راد

هتلداری  /  گردشگری / بوم گردی

مدرس / مشاور / کارشناس / ارزیاب

09151155029