جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد  " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب در صنعت هتلداری ، گردشگری ، بُوم گردی ، تجهیزات ، راه اندازی ، تأمین نیروی انسانی ، آموزش نیرو ، ارزیاب کد 100-10442 (خدمات و تجهیزات)، کارشناس خُبره کد737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

کارت آویز لطفا مزاحم نشوید ( کارت قرمز) :

                                  Do not disturb please                                    

D.N.D 

گاهی اوقات به جای استفاده از جمله ذکر گردیده « لطفا بعداً مراجعه نمایید » ذکر می شود و با نصب این کارت پشت درب اتاق میهمان این گونه می شود تعبیر کرد که میهمان داخل اتاق می باشد و نمی خواهد به هیچ عنوان کسی مزاحم شود. هرگز نباید به اتاقیکه کارت آویز «لطفا مزاحم نشوید» دارد وارد گردید. زیرا برای استفاده از این کارت قوانین خاص حاکم است که می بایست اتاقدار با قوانینی که نصب این کارت را باعث می شودآشنا باشد ورعایت کامل آن را دردستورکارخود قراردهد و اگراین کارت نصب گردید اتاقدار ازهنگام دیدن آن به مدّت (8) ساعت وبعد ازیک شیفت کاری طبق قوانین نباید مزاحم میهمان گرددوپس ازآن درصورت عدم برداشتن کارت آویزاتاقداربا مراجعه به اتاق میهمان کارتی مخصوص که حضوربرای تمیز کردن رانشان می دهدتکمیل نموده وبه داخل اتاق میفرستد این کارت میتواند مفاهیم رادرخودداشته باشد:

 

 

میهمان گرامی ، با سلام:

در ساعت .................... مورخ ............................ جهت نظافت ............ مراجعه گردید . در صورت تمایل به نظافت اتاق ................. با شماره.‌....................... قسمت خانه داری تماس حاصل نمایید.

                                                                                                               امضاء

 

درصورت عدم تمایل میهمان جهت نظافت و همچنین عدم برداشتن کارت « مزاحم نشوید » ازدستگیره درب ، اتاقدارموظف است که درگزارش خوداتاق مذکور رامشکوک اعلام نموده واقدامات بعدی توسط مدیر اتاقداری با هماهنگی بخش پذیرش و حراست جهت مراجعه به درب اتاق میهمان و تکرارسه مرتبه درزدن سه ضربه ای باحضورمقامات مسئول به گشایش درب اقدام شودتادرصورت احتمال وقوع حادثه ای برای میهمان بتوان پیگیری های لازم را ازاین به بعدبه انجام رسانید.