خصوصیات یک اتاقدارنمونه :
از ایجاد حوادث برای همکاران و میهمانان جلوگیری کند.
از اسراف و هدردادن مواد مصرفی حذر کند .
در هیچ موردی با میهمان بحث نکند.
متواضع باشد.
بداند که به میهمان لطف نمی کند ، بلکه میهمان به او لطف می کند!
بداند که اگر میهمان شکایت نمی کند دلیل بر رضایت او نیست!
بداند که اگر میهمان را مورد آزار قرار دهد دیگر او را نخواهد دید!
همیشه مشتاق یادگیری و نیز آموزش باشد.
همیشه مصمم به بهسازی آینده برای خودش و هتل باشد.
مشکلات روزمره را با مدیرانش درمیان بگذارد.
پیشنهادات سازنده خود را که در طول کار بدست آورده ، به مدیران بالاتر گزارش دهد.
همیشه بی حوصلگی را از خود دور نموده و دیدگاه مثبت و خوش بینانه داشته باشد.
ادامه دارد.