جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد  " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب در صنعت هتلداری ، گردشگری ، بُوم گردی ، تجهیزات ، راه اندازی ، تأمین نیروی انسانی ، آموزش نیرو ، ارزیاب کد 100-10442 (خدمات و تجهیزات)، کارشناس خُبره کد737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

نـکات مربـوط بـه تیـم پـذیرایـی F&B

  • توجه به اولویت پذیرایی.
  • عدم برخورد دست به داخل لیوان  و بشقاب و...
  • نحوه حمل سینی ،آموزش داده شود.
  • آهسته قرار دادن ظروف غذا روی میز و جلوگیری از ایجاد سَر و صدا.
  • سِـرو غـذا می بایست توسط کاپیتان رستوران انجام گردد.
  • قبل از شروع پذیرایی کلیه تجهیزات مورد نیاز از جمله ظروف ، سیلورجات ، مکمل ها ،دستمال و غیره چک شود.
  • کمک به ایجاد سکوت در رستوران در راه رفتن ،جابجایی صندلی و غیره.
  • تا زمانیکه میهمان درخواست فاکتور نکرده است از دادن صورتحساب به ایشان خودداری گردد.
  • در حضور میهمان گارسون هـا بـدرستی بایستند (کج ،دست به سینه و تکیه به جایی نکرده باشند.)
  • صحبت در حضور میهمان با دیگر پرسنل ممنوع می باشد ولی آشنایی و فن بیان جزو الـزامات می باشد.
  • همکاران میهمانان درونی و میهمانان و ارباب رجوع میهمان های بیرونی شما هستند به آنها باید احترام بگذارید.
  • نباید حمایت همکاران را از دست بدهیم.
  • هیچ وقت همدیگر را با صدای بلند صدا نزنید.
  • سرعت عمل گارسون واجب است.
  • اجابت درخواست میهمان در سریع ترین زمان ضروری است.
  • جلب توجه و دویدن ممنوع می باشد.
  • همیشه انرژی مثبت به همکاران و میهمانان ارائـه دهید.
  • همه باید دارای ذوق و سلیقه باشید از مُـدیر تا آخرین نفر.
  • حس خوبی می دهد به میهمان اگر گارسون کُـت یا پـالتو را از ایشان گرفته و در چوب لباسی آویز کند.
  • در صورت امکان بهتر است میهمان را با فامیل صدا بزنیم.
  • لبخند عضو لاینفک صورت تیم پذیرایی است.
  • در لحظه ورود ،راه رفتن ، سِرو غذا ، و بدرقه میهمان حتماً لبخند در چهره داشته باشید.
  • (%80) تـاثیر بر روی میهمان در (15) ثانیه اول می باشد.
  • همیشه باید در تشریفات و پذیرایی امنیت و راحتی میهمان و میزبان را در نظر بگیریم.
  • همه پرسنل در هر رتبه و مقامی باید در خدمت میهمان باشند چرا که میهمان پـادشاه است.
  • کار تیمی در بین پرسنل باید همیشه جاری باشد همانند تیم فوتبالی که همگی در حراست از دروازه با هم همکاری می نمایند.
  • هر وقت هر کاری خواستید انجام دهید،به اطراف نگاه نموده و اگر نتوانستید آنرا در حضور دیگران انجام دهید.حتماً آن کار اشتباه است.

جوادذبیحی راد