جوادذبیحی راد
JZR1354@Gmali.Com
مشاور/ مدرس / کارشناس/ ارزیاب
هنگامی که اتاقی به حالت تحت تعمیر در می آید موارد زیر برای آن اجرا می شود :
1-3) صدور دستور تعمیرات:
ü این فُرم توسط سوپر وایزر طبقه صادر شده و تحویل معاون خانه داری می گردد.
ü معاون خانه داری مؤظف است فُرم تعمیرات را به امضاء سرپرست خانه داری برساند.
ü نسخه اول در اختیار خانه دار باقی می ماند.
ü نسخه دوم و سوم آن تحویل مسئول تأسیسات و مهندسی می گردد.
ü روی نسخه اول ، رسید دریافت می شود.
2-3) پس از انجام کار:
ü نسخه دوم پس از انجام کار و رفع نواقص و تائید خانه دار به سرپرست خانه داری برگشت داده می شود.
ü نسخه سوم نیز به عنوان رسید تأسیسات در اختیار تأسیسات قرار می گیرد.
3-3) اعلام و ثبت در رَک :
ü در صورتیکه رَک اتاق ها دستی باشد علامت مخصوص تحت تعمیر بودن بر روی موقعیت اتاق در رَک قرار می گیرد.
ü تا اتاق ها به میهمانان واگذار نشود.
ü در سیستم کامپیوتری نیز این عمل انجام شده و معمولاً رنگ اتاق های تحت تعمیر ، قرمز است.
ü لازم به ذکر است علت تعمیرات نیز حتماً باید قید شود.