جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد  " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب در صنعت هتلداری ، گردشگری ، بُوم گردی ، تجهیزات ، راه اندازی ، تأمین نیروی انسانی ، آموزش نیرو ، ارزیاب کد 100-10442 (خدمات و تجهیزات)، کارشناس خُبره کد737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

خصوصیات یک اتاقدارنمونه :

باید بهداشت فردی را رعایت کند.

وضع ظاهریش متناسب با قوانین هتل باشد.

باید در مواقع کار سکوت را رعایت کند.

باید وفادار به میهمان و هتل محل کارش باشد.

 درهنگام دستور مدیرارشد و یا درخواستهای میهمانان عکس العمل سریع داشته باشد.

هیچگاه با میهمان بیش از حدلازم صمیمی نشود.

احساسات بیشتر از حد اتاقدار ( مثبت یا منفی )  میهمان را ناراحت می کند.

اعتماد میهمانان و مدیران را جلب کند.

مشکلاتش را بیرون از هتل گذاشته و سپس وارد هتل شود.

 درمواقع اضطراری و در هنگام شلوغی هتل سعی بر ایجاد آرامش نماید.

همیشه آمادگی کامل برای انجام کار در هتل به لحاظ روحی و جسمی را داشته باشد.

ازکارش لذت ببرد زیرا کاری که با علاقه انجام شود نتیجه مطلوب تری خواهد داشت.

ازشوخ تبعی برای کاهش مشکلات روزمره و ایجاد آرامش در محیط کاراستفاده نماید.

درپیشنهاد برای فروش ( البته نه درحدزیاده روی) کوشا باشد.

همیشه لبخند واقعی برلب داشته،زیرا لبخندغیرواقعی باعث جلب انسان نمی شود.(لبخند جزیی ازیونیفرم کل پرسنل هتل میباشد)