جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد  " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب در صنعت هتلداری ، گردشگری ، بُوم گردی ، تجهیزات ، راه اندازی ، تأمین نیروی انسانی ، آموزش نیرو ، ارزیاب کد 100-10442 (خدمات و تجهیزات)، کارشناس خُبره کد737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

بسمه تعالی

  • آشنایی منعقد عقد قـرارداد را داشته باشد.
  • آشنایی به قوانین کار و کارفرما را داشته باشد.
  • آشنایی به اُصول انبارداری هتل را داشته باشد.
  • آشنایی با اُصـول روانشناسی فـروش را داشته باشد.
  • فـراهم ساختن رضـایت خاطر مشتریان و دائـمی نمـودن آن ها.
  • دقت، تیزبینی، زیرکی و هوشیاری در کنترل منابع انسانی را داشته باشد.
  • آشنایی با شیـوه‌های تبـلیغات مؤثـر و قـوانین رزرواسیـون هتل را داشته باشد.
  • افزایش راندمان به همراه افزایش فروش به طوری که بازدهی کار مطلوب باشد.
  • اطلاعات کافی از انواع پاک کننده ها و روش های عملکرد خانه داری را داشته باشد.
  • آشنایی با اُصول خرید، تهیه و نگهداری مواد اولیه و گزارشات کنترلی را داشته باشد.
  • آشنایی به روش‌های قیمت گذاری به خصوص در بخش غذا و نوشیدنی را داشته باشد.
  • آشنایی به روش‌های نگه داری سرمایة هتل و کاستن از استهلاک آن ها را داشته باشد.
  • آشنایی به مشکلات فنی و مهندسی هتل، دستگاه‌ها و هزینه‌های آن ها را داشته باشد.
  • حوصله و شکیبایی فراوانی داشته و بتواند به عنوان یک پناهگاه برای میهمان تلقی شود.
  • ارائـة خدمات به میهمان بیش از وجهی را که پرداخت نموده موجب رضایت وی خواهد شد.
  • باید هُنـر ارتباط مـؤثر، گوش دادن پایدار و روش های برطرف کردن عصبانیت مسافر را بداند.
  • آشنایی به تمام بخش‌های هتل و فعالیت حداقل به مدت کوتاهی درآن بخش‌ها را داشته باشد.
  • ایستادن به موقع در مقابل بی قانونی ها  و مانع از ایجاد هرج و مرج وگسترش بی قانونی در هتل.
  • باید به نوسـانات قیمت در بازار توجه کافی داشته و مناسبترین اجناس را برای هتل خریداری نماید.
  • ایجاد جاذبه و سرگرمی  برای تمام سنین در هتل  و تنـوع را در دستور کار قرار دهد. (ایستایی را از بین ببرد)
  • توجه به ظاهـر ساختمان هتل، اتاق‌ها و سایر بخش‌ها که تـأثیر زیادی در اولین برخورد میهمان خواهد داشت.
  • اطلاعات در خصوص مراکز هُنری، ادارات، فروش بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و تمام مواردی که مورد نیاز میهمان.
  • انجام توانایی روش های اعمال قدرت خود به طریق صحیح  و رفتارهای منابع انسانی را به طریقة مثبت پاسخ دهد.
  • افزایش حجم تجارت و در نهایت رسیدن به اهداف اصلی هتل.
  • 1)راضی نگه داشتن مسافرین و میهمانان از طریق برقراری کیفیت های برتر.
  • 2) راضی نگه داشتن پرسنل، کارمندان و ارائـه سیستم گردش کار مدیریتی بین آن ها.
  • 3)سـودآوری و کسب منفعت جهت صاحبان سرمایه همراه با پیشگیری از استهـلاکات و ضـایعات.

موفق باشید

مـشاور/ مـدرس/ کارشناس/ ارزیـاب

www.instagram.Com/JZR1354

JZR1354@Gmail.Com

www.JZR1354.Com

JZR1354.Blog.Ir

09151155029