باسلام و احترام ؛
- میهمان در بَدو ورود به هتل مراجعه به فرآنت آفیس می نماید.
- میهمان مذاکره با واحد رسپشن و مشخص شدن اتاق و هزینه ی اقامت را انجام می دهد.
- فُرم پیش دریافت سه نسخه ای توسط رسپشن با مبلغ معین تکمیل و برای پرداخت تحویل میهمان مینماید.
- میهمان فُرم مربوطه را به همراه مبلغ یادداشت شده به صندوقدار تحویل می دهد.
- صندوقدار پس از اخذ مبلغ و ثبت ، فرم مربوطه را تأئید و دو نسخه ی آن را به میهمان ارائه مینماید.
- یک نسخه نزد صندوقدار می ماند.
- میهمان یک نسخه را به رسپشن تحویل می دهد.
- میهمان یک نسخه را به عنوان رسید نزد خود نگه می دارد.
جوادذبیحی راد
هتلداری / گردشگری / بوم گردی
مدرس / مشاور / کارشناس / ارزیاب
09151155029