جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد  " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب در صنعت هتلداری ، گردشگری ، بُوم گردی ، تجهیزات ، راه اندازی ، تأمین نیروی انسانی ، آموزش نیرو ، ارزیاب کد 100-10442 (خدمات و تجهیزات)، کارشناس خُبره کد737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

بسمه تعالی

  • رفـتار محـرک و پـاسـخ :

این رفتار به صورت واکنش لحظه ای به عامل تحریک می باشد که به آن رفتار غریزی همراه با واکنش سریع می گویند. در این رفتار پرسنل در مقابل خطاهای امنیتی و ایمنی می توانند از خود واکنش نشان دهند. در ارتباطات بین میهمانان و پرسنل هتل این روش کارایی زیادی ندارد. این نوع رفتار در شرایط عادی موجب تنش هایی در هتل خواهد شد.

  • رفـتار محـرک ، محـیط ، پـاسـخ :

این نوع رفتار غریزی تأخیری است که با درک کم ایجاد می شود درصورت وجود چنین شرایطی در هتل (نامطلوب) باید شرایط را تغییر دهیم تا بتوانیم پاسخ مناسبی دریافت کنیم.

  • رفـتار هـوشمـندانـه :

این رفتارها از سوی انسان براساس عقـل، آگاهـی، دانـش، معـرفت بـروز می کند دراین روش افرادی را که مستقیماً با میهمان در ارتباط هستند براین اساس انتخاب می کنند. لزوم رفتار هوشمندانه دراین افراد به نظر می رسد. (مدیران قسمت ها و پذیرش)

موفق باشید

مـشاور/ مـدرس/ کارشناس/ ارزیـاب

www.instagram.Com/JZR1354

JZR1354@Gmail.Com

www.JZR1354.Com

JZR1354.Blog.Ir

09151155029