جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد  " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب در صنعت هتلداری ، گردشگری ، بُوم گردی ، تجهیزات ، راه اندازی ، تأمین نیروی انسانی ، آموزش نیرو ، ارزیاب کد 100-10442 (خدمات و تجهیزات)، کارشناس خُبره کد737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

کارهایی که پرسنل هتل باید قبل از کار و یا درحین کار مورد توجه قرار دهند

 

1.استحمام قبل از شروع کار.

2.استفاده از یونیفرم که نشان دهنده نظم در سازمان و معرفی بخشی که کارمند

 در آن مشغول به کار است می باشد.

3.داشتن ظاهری آراسته.

4.عدم خوردن و آشامیدن در محل کار.

5.عدم استفاده از افزودنی های خوراکی خاص (پیاز و سیر).

6.رعایت ادب.

7.در جذب مشتری و در برطرف کردن خواسته های میهمان کوشش نماید.

8.عدم برخورد خشن با میهمان.

9.آشنایی با فن بیان.

10.توضیح دادن مقررات هتل در زمانی که نیاز به توضیح می باشد.

11.عدم دخالت در زندگی میهمان.

12.عدم دخالت مسائل زندگی خود در کار وشرح آن برای میهمان.

13.همیشه به یاد داشته باشیم میهمان رئیس رئیس ماست.

14.سیگار نکشیدن در محیط کار.

15.علاقه مندی به کار.

16.آگاهی در مورد بخش های مختلف هتل داشتن اطلاعات عمومی در مورد شهر.

 

دریافت فایل رزومه جواد ذییحی راد