جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد  " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب در صنعت هتلداری ، گردشگری ، بُوم گردی ، تجهیزات ، راه اندازی ، تأمین نیروی انسانی ، آموزش نیرو ، ارزیاب کد 100-10442 (خدمات و تجهیزات)، کارشناس خُبره کد737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
  • مسئولیت نظافت دفاتر هتل نیز به عهده بخش خانه داری است.
  • برنامه نظافت این دفاتر باید در زمانی که آنها تعطیل هستند انجام گیرد.
  • دستور العمل نظافت شامل : میزهای تحریر،‌ صندلی ها و سایر لوازم اداری مانند میزها و کابینت بایگانی می باشد.
  • رؤسای حسابداری و حسابرسی ، از پرسنل بخش خانه داری درخواست می کنند که بر اساس برنامه ریزی مرتبی

برای نظافت این قسمت ها اقدام کنند.

  • به منظور ایجاد تسهیلات درامر نظافت دفاتر،‌ پرسنل بخش باید کاغذ باطله ، پیش نویس ها ، لوازم اضافی را پایان روز کاری از روی میز و کابینت بایگانی بردارند.
  • دفاتر حسابداری ،‌ فرم سفارش ، صورتحساب ها ،‌ لیست حقوق و سایر ملزومات نباید در یکجا جمع شوند. اقلام مورد نیاز جهت حسابرسی باید کاملاً دسته بندی و شماره گذاری شوند.
  • جوادذبیحی راد

    JZR1354@Gmali.Com

    مشاور/ مدرس / کارشناس/ ارزیاب