جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد  " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب در صنعت هتلداری ، گردشگری ، بُوم گردی ، تجهیزات ، راه اندازی ، تأمین نیروی انسانی ، آموزش نیرو ، ارزیاب کد 100-10442 (خدمات و تجهیزات)، کارشناس خُبره کد737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

ﺑـﺮﭘـﺎیی ﺟﻠـﺴﻪ ﻗﺒـﻞ از ﺷﯿـﻔﺖﻛﺎری پـذیرایـی F&B

  • ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻛﺎرﻛﻨﺎن رﺳﺘﻮران ﻣﻌﻤولاً ﯾﮏ ﺟﻠﺴﻪ ﮐﻮﺗﺎه ﻗﺒﻞ از ﺷﺮوع ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻛﺎری ﺗﺸﮑﯿﻞ ﻣﯽدھﻨﺪ.
  • اﯾﻦ ﺟﻠﺴﻪ ﻣﯽﺗﻮاﻧﺪ ﺑطﻮر ﺟﺪاﮔﺎﻧﻪ ﺑﺮﮔﺰار ﺷﻮد.

در آﺷﭙﺰﺧﺎﻧﻪ :

  • ﺗﻮﺳﻂ سَـر آﺷﭙﺰ.

در ﺳﺎﻟﻦ :

  • ﺗﻮﺳﻂ مُـدﯾﺮ ﺳﺎﻟﻦ ﺑﺮای ﺗﯿﻢ ﭘـﺬﯾـﺮاﯾﯽ.

در رﺳﺘﻮران :

  • ﺗﻮﺳﻂ مُـدﯾﺮﯾﺖ ﺑﺮای پرسنل ﺑﻌﺪ از اﻧﺠﺎم رﯾـﺰه ﮐﺎری ھﺎی دﻗﺎیق آﺧـﺮ از ﻗﺒﯿﻞ ؛ اطﻤﯿﻨﺎن ﺧﺎطﺮ ﭘﯿﺪا ﮐﺮدن از ﺻﺤﺖ ﭼﯿﺪﻣﺎن ﻣﯿﺰھﺎ و آﻣﺎدﮔﯽ ﮐﺎﻣﻞ اﯾﺴﺘﮕﺎه ھﺎی اﺑـﺰار سِـرو ﻏـﺬا ﯾﺎ ھﻤﺎن Stationھـﺎ.
  • ﺗﺸﮑﯿﻞ اﯾﻦ ﺟﻠﺴﻪ ، ﺗﺎﮐﯿﺪی ﺑﺮ ﻣﻨﻮ و اﻗﻼﻣﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ در آن وﺟﻮد دارد.
  • ﯾﮑﯽ از ﻋﻨﺼﺮھﺎی آراﯾﺶ دھﻨﺪه در ﯾﮏ رﺳﺘﻮران ﻧﺤﻮه ﺻﺤﯿﺢ ﻣﺴﺘﻘﺮ ﺷﺪن ﺗﯿﻢ ﭘﺬﯾﺮاﯾﯽ در آن اﺳﺖ.
  • ﺑﺎﯾﺪ در ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﻮد ﮐﻪ ﮐﻠﯿﻪ اﻓﺮاد ﻣﯽﺑﺎﯾﺴﺖ ھﻤﯿﺸﻪ در ﻗﺴﻤﺖھﺎی ﺗﻌﯿﯿﻦﺷﺪه ﺧﻮد ﺑﺎﯾﺴﺘﻨﺪ.

جوادذبیحی راد