جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد  " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب در صنعت هتلداری ، گردشگری ، بُوم گردی ، تجهیزات ، راه اندازی ، تأمین نیروی انسانی ، آموزش نیرو ، ارزیاب کد 100-10442 (خدمات و تجهیزات)، کارشناس خُبره کد737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

جوادذبیحی راد

JZR1354@Gmali.Com

مشاور/ مدرس / کارشناس/ ارزیاب


همواره در هتل ها امکان ایجاد مشکلات تأسیساتی در اتاق ها وجود دارد.

üهرچه عمر یک واحد اقامتی بیشتر شود رسیدگی کامل به واحد اقامت و تجهیزات آن بیشتر می شود.

üامکان ایجاد مشکلات تأسیساتی اکثر اتاق ها ، زیادتر خواهد بود.

üاگرمشکل تأسیسات اتاق میهمان رفع نشد،وی را باید به اتاق هم سطح اتاق قبلی هدایت و رضایت وی حاصل شود.

üخانه دار مؤظف است انتهای عملیات ، تمیزکردن و آماده سازی اتاق ، کلیه ملزومات و تجهیزات اتاق را چک کند.

üقبل ازپذیرش میهمان ، مشکلات تأسیساتی اتاق را رفع نمائید که وی پس از اقامت در اتاق ، مشکلی نداشته باشد.