جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

هتلداری / گردشگری / بُوم گردی / تجهیزات / راه اندازی / تأمین و آموزش نیرو / کارشناس خُبره کد 737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

جوادذبیحی راد  " مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب"

مدرس ، مشاور ، کارشناس ، ارزیاب در صنعت هتلداری ، گردشگری ، بُوم گردی ، تجهیزات ، راه اندازی ، تأمین نیروی انسانی ، آموزش نیرو ، ارزیاب کد 100-10442 (خدمات و تجهیزات)، کارشناس خُبره کد737 (هتلداری ، گردشگری ، تزئینات داخلی)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
  • مسئولیت نظافت داخل کابین آسانسور با بخش خانه داری می باشد.
  • هنگام نظافت داخل کابین ، بایستی آسانسور درآخرین طبقه هتل باشد.
  • نظافت کامل کابین ها باید حداقل یک بار در روز انجام شود. (دیوار ، سقف ، کف)
  • نظافت و براق نمودن کابین باید در ساعات اولیه صبح که رفت و آمد محدود است انجام گیرد.
  • آستانه ، پایه درب ها ، ‌شکاف ، چراغ های روشنایی و فضای اطراف آسانسور باید با دقت تمیز شود.
  • جوادذبیحی راد

    JZR1354@Gmali.Com

    مشاور/ مدرس / کارشناس/ ارزیاب